سوالات متداول
۱- بعداز کارت به کارت چیکار کنم ؟
🔴 رسیدواریز مبلغ رو توی واتس آپ به شماره های ۰۹۳۳۱۹۷۹۷۳۸ و یا به شماره ۰۹۳۵۸۶۷۳۹۹۵ بفرسید و پشتیبان های ما پس از دریافت رسید واریزی سفارش رو بسته بندی و ارسال می کنند
۲-چطور ازوضعیت سفارشم مطلع بشم؟
🔴 از قسمت "پروفایل" ، " سفارشات من" در سایت
🔴در ساعات اداری میتونید با پشتیبانی در واتس آپ و یا تلفنی به شماره های ۰۹۳۵۸۶۷۳۹۹۵و ۰۹۳۳۱۹۷۹۷۳۸
در تماس باشید.
۳- سفارشم چند روزه به دستم می رسه
🔴 رشت : یک الی دو روز
🔴 سایر شهر ها و استان ها : ۳ الی ۵ روز کاری
۴- سفارش من هنوز نرسیده چطور پی گیری کنم؟
🔴 ارسال پستی:کد رهگیری از طریق پیامک ارسال شده با وارد کردن کد در سامانه ازوضعیت بسته تون دراطلاع باشید
۵-ضمانت کالا شامل چه مواردی میشه؟
🔴 تا دو سال هر اتفاقی برای محصول بیوفته عم از شکستکی ، لکه خوراکی و...میتونید محصول رو برای ما بفرستید و رایگان براتون درستش می کنیم
۶- چطور میتونم سفارشم رو لغو کنم؟
🔴 از طریق تماس با پشتیبانی
۷- چقدر طول میکشه تا بعداز لغو سفارش، پولم بهم برگرده؟
🔴 حداکثر ۲۴ ساعت
۸- امکان تعویض یا مرجوع سفارش وجود داره؟
🔴 بله از طریق تماس با پشتیبانی میتونید سفارشتون رو تا ۷ روز پس از دریافت مرجوع ویا تعویض کنید و در صورت مرجوع طی ۲۴ ساعت هزینه پرداختی رو دریافت کنید